Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Çayyolu Yaz Sahnesi etkinlikleri kapsamında Türk müziğinin sevilen gruplarından Yeni Türkü, Babalar Günü’ne özel konserle Başkentlilerle buluştu. Koru Kent Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinlikte vatandaşlar, grubun sevilen eserlerine eşlik ederek yaz akşamının keyfini çıkardı.
Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından yaz boyunca sürdürülecek Çayyolu Yaz Sahnesi konserleri, farklı yaş gruplarından müzikseverleri bir araya getirmeyi sürdürüyor. Etkinlik serisinin Babalar Günü’ne özel programında sahne alan Yeni Türkü, geniş repertuvarıyla dinleyicilere müzik dolu saatler yaşattı.

Çayyolu Yaz Sahnesi’nde Yeni Türkü şarkıları hep bir ağızdan söylendi
Çayyolu Yaz Sahnesi’nin açılışında Cem Adrian’ın sahne almasının ardından etkinliklerin ikinci konuğu Yeni Türkü oldu. Koru Kent Meydanı’nı dolduran vatandaşlar, grubun yıllardır dinlenen eserlerini birlikte seslendirdi.
Her yaştan müzikseverin katıldığı konserde sahneden yükselen şarkılar meydanda geniş bir katılımla karşılık buldu. Yeni Türkü’nün seslendirdiği eserler, konser alanındaki vatandaşlar tarafından ilgiyle takip edildi.

Ayça Yusufoğlu Köroğlu: Babalar Günü’nde Ankaralılarla bir aradayız
ABB Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Ayça Yusufoğlu Köroğlu, konser programında yaptığı konuşmada Babalar Günü dolayısıyla düzenlenen etkinliğin önemine değindi.
Köroğlu, “Bu akşam Çayyolu Yaz Sahnesi’nde çok özel bir konserde Ankaralılarla bir aradayız. Babalar Günü’ne özel programımızda Türk müziğinin sevilen gruplarından Yeni Türkü’yü ağırlıyoruz. Ankara Büyükşehir Belediyesi olarak, sevgileri, emekleri ve fedakârlıklarıyla hayatımıza değer katan tüm babaların Babalar Günü’nü kutluyoruz” ifadelerini kullandı.

Koru Kent Meydanı’nda yaz konserleri devam edecek
Koru Mahallesi Muhtarı Türkan Yezer de Koru Kent Meydanı’nda düzenlenen kültür ve sanat etkinliklerinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Yezer, meydanın kültürel faaliyetlerle canlanmasının mahalle sakinleri açısından önemli olduğunu belirtti.
Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin Çayyolu Yaz Sahnesi etkinlikleri yaz boyunca devam edecek. Program kapsamında Başkentliler, farklı müzik türlerinden sanatçı ve gruplarla buluşmayı sürdürecek. Etkinliklerin bir sonraki durağı ise 27 Haziran’da gerçekleştirilecek “Başkent Mum Işığında Konseri” olacak.



