Eskişehir’de bir işletmede burger yiyen 6 kişiden 3’ü zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.

Yesen Hamburger2

Ankara Gölbaşı'nda fabrika alevlere teslim oldu
Ankara Gölbaşı'nda fabrika alevlere teslim oldu
İçeriği Görüntüle

6 kişilik arkadaş grubundan 3’ü fenalaştı

Olay, dün akşam saatlerinde Eskibağlar Mahalesi Zübeyde Hanım Bulvarı üzerinde hizmet veren bir burger restorantında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre 6 kişilik arkadaş grubu bahse konu işletmeye girerek yemek siparişinde bulundu. Yemeği yiyen gruptan 6 kişiden 3'ü bir süre sonra fenalaştı.

Hamburger-2

Olay yerine ihbar üzerine polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırılan 3 şahıs, tedavilerinin ardından taburcu edildi.
Yiyeceklerle alakalı numune alıp inceleme başlatıldığı öğrenildi.

Kaynak: İHA