Elazığ Güney Çevre Yolu’nda meydana gelen olayda, bir kişi sepetli motosikleti üzerine uzanarak tehlikeli bir şekilde yolculuk yaptı. Sürücünün bu dikkatsiz hareketi, hem kendi canını hem de sepette bulunan arkadaşının güvenliğini riske attı.
Trafiği de tehlikeye sokan anlar, yoldan geçen başka bir sürücü tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Görüntülerde, motosikletin kontrolsüz ve riskli şekilde ilerlediği anlar dikkat çekti.