Asayiş

Bursa'da halk otobüsü anne ile bebeğine çarptı: 2 yaralı

Bursa'nın Osmangazi ilçesinde karşıdan karşıya geçmeye çalışan bir kadın ile bebeğine halk otobüsünün çarpması sonucu anne ve bebek yaralandı. Kadının yanındaki diğer çocuklar ise kazayı yara almadan atlattı.

Abone Ol

Kaza, Osmangazi ilçesi Şehreküstü Mahallesi Cemal Nadir Caddesi'nde meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, yolun karşısına geçmeye çalışan kadın ile bebeğine seyir halindeki halk otobüsü çarptı. Çarpmanın etkisiyle anne ve bebek yaralanırken, olay yerine çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından yaralı anne ve bebek, ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kadının yanında bulunan diğer çocuklar kazadan yara almadan kurtulurken, yaşanan olay nedeniyle büyük korku yaşadı.

Polis ekipleri, kazanın meydana geliş nedenini belirlemek için inceleme başlattı.