Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin yaz boyunca düzenlediği Çayyolu Yaz Sahnesi Film Günleri kapsamında açık hava sinema gösterimleri devam ediyor. Koru Kent Meydanı'nda gerçekleştirilen ücretsiz etkinlikte bu kez aksiyon ve komedi türündeki "Dublör" filmi izleyiciyle buluştu.
Başkentliler, yaz akşamını açık hava sinemasında aileleri ve arkadaşlarıyla geçirirken, etkinlik her yaştan vatandaşın katılımıyla gerçekleşti. Çayyolu Yaz Sahnesi kapsamında düzenlenen film gösterimleri, yaz boyunca kültür ve sanat etkinlikleriyle devam edecek.
Çayyolu Yaz Sahnesi'nde Dublör filmi gösterildi
Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Çayyolu Yaz Sahnesi Film Günleri kapsamında Koru Kent Meydanı bu kez "Dublör" filminin gösterimine ev sahipliği yaptı.
Ücretsiz olarak gerçekleştirilen gösterimde vatandaşlar açık havada sinema izleme deneyimi yaşarken, meydanı dolduran izleyiciler etkinliğin yaz akşamlarına farklı bir atmosfer kattığını ifade etti.
Gösterime katılan Emine Altay, "Keyifli bir etkinlik, daha çok olmasını temenni ediyoruz. İnşallah daha fazla olur. Herkese iyi eğlenceler diliyorum." dedi.
Merve Buse İncekara ise, "Çok güzel arkadaşlarla özellikle yaz akşamlarında mükemmel, keyifli ve eğlenceli bir aktivite oluyor bizim için." ifadelerini kullandı.
Başkentliler etkinliklerden memnun
Etkinliğe katılan vatandaşlardan Yiğit Aslan, organizasyonun insanların sosyalleşmesine katkı sunduğunu belirterek, "İnsanların sosyalleşmesi için büyük bir katkıda bulunuyorlar. Açık havada bir araya gelmemize vesile oluyor." diye konuştu.
Mesliha Aslan da etkinliğin öğrenciler, gençler ve farklı yaş grupları için yaz döneminde önemli bir sosyal faaliyet olduğunu ifade etti. Doğukan Ünal ise açık hava sinemasının herkesin katılabileceği bir etkinlik olmasının önemli olduğunu dile getirdi.
Çayyolu Yaz Sahnesi yaz boyunca devam edecek
Ankara Büyükşehir Belediyesi, Çayyolu Yaz Sahnesi kapsamında açık hava sinema gösterimleri ve konserlerle Başkentlileri yaz boyunca kültür ve sanat etkinliklerinde buluşturmaya devam edecek.
Program kapsamında 27 Haziran Cumartesi günü saat 21.00'de gerçekleştirilecek "Başkent Mum Işığında Konseri", Koru Kent Meydanı'nda müzikseverlerle buluşacak. Böylece Çayyolu Yaz Sahnesi, yaz boyunca farklı etkinliklerle Başkentlileri ağırlamayı sürdürecek.